מלון בוטיק ספא

פורסם בתאריך

ספא ופינוקים הפכו במשך השנים האחרונות לנושאים חשובים בתחום מלונות היוקרה בישראל ובכל העולם. בלון בוטיק ספא הו

וילה כרמל

א שילוב נפלא של יוקרה, יופי וספא. בלון בוטיק ספא מעניק לאורחיו אפשרות לינה במלון יוקרתי ואינטימי בשילוב טיפולי ספא מפנקים כמו מסאג', עיסויים, טיפולי יופי, טיפולי פנים, רפלקס

ולוגיה, פילינג כולל כל השילובים של הטיפולים. היום במקום ללכת למרכז ספא, יש דרישה הולכת וגוברת שבתוך

מלונות יהיו מרכזי ספא ואז הבילוי והחופשה הופכים לאטרקטיביים יותר.

השילוב המוצלח בין מלון בוטיק שהינו אינטימי ויוקרתי ומיועד רק עבור זוגות רומנטיים עם

ספא יוקרתי מוביל לכך שזוגות רבים רוצים לשדרג את החופשה שלהם כמה שאפשר ובוחרים מלון בוטיק ספא.מלון בוטיק ספא הופך את החופשה למעניינת יותר, מרגיעה ומפנקת. אנשים המגיעים למלון בוטיק ספא כשהם טרודים מבעיות היום יום או נמצאים בלחץ וכעסים יכולים למצוא במקום זה את השקט והשלווה ביחד עם טיפולים מרגיעים לנפש ולגוף.

 מאפיינים של מלון בוטיק ספא

מלון בוטיק ספא מכיל את כל המאפיינים של מלון בוטיק יוקרתי ואינטימי כגון: מספר מועט של חדרים, לובי מפואר, מסעדה עם ארוחות שף, חדרים גדולים ומרווחים המכילים את כל הפינוקים שרק חולמים עליהם כמו ג'קוזי, טלביזיה גדולה עם כבלים, מערכת קולנוע ביתית, מרפסת יפה, מיטה נוחה וגדולה, חדר אמבטיה מפנק. בנוסף מלון בוטיק ספא מתהדר במרכז ספא יוקרתי שמציע מגוון גדול של טיפולים ועיסויים, בחדר שלכם תוכלו למצוא חלוקי מגבת נעימים ונעלי ספא שאפשר להסתובב איתם כל הזמן בשטח המלון כשעוברים בין טיפול לטיפול. מלון בוטיק ספא מציע גם חבילות ספא מפנקות כגון: יום שלם של ספא מפנק וזוגי, חבילות של מספר ימים, בוקר של ספא ללא לינה. מלון בוטיק ספא גם נערך לבקשות מיוחדות של אורחים כגון יום כיף לקבוצות, חגיגת יום נישואין או חגיגת יום הולדת .

 היכן ניתן למצוא מלון בוטיק ספא

כיום כמעט בכל מקום שיש מלון בוטיק אפשר למצוא גם ספא. מלון בוטיק ממוקם בדרך כלל במקומות מיוחדים עם נוף מרהיב אשר משרים שלווה ורוגע לנמצאים בתוכם. כך שכאשר מוסיפים גם מרכז ספא ניתן לומר שהחופשה נעשית מוצלחת ומרגיעה עוד יותר. מלון בוטיק ספא ניתן למצוא גם בערים הגדולות כך שאחרי יום של בילויים וקניות ניתן להירגע בספא הנעים של מלון בוטיק במרכז העיר שיוצר אי של שלווה ושקט בתוך המולת העיר הגדולה.

 מלון בוטיק ספא – חופשה מרגיעה ונעימה במלון יפיפה ויוקרתי. חופשה שלא תרצו להפסיק לעולם.

כתיבת תגובה