צימרים בצפון

פורסם בתאריך

חלומות זה בחינם…

אי אפשר להתכחש לעובדה כי כשאנחנו עמלים, עובדים קשה כל כך, מה שמרגיע הוא המחשבה על יציאה לצימר, שתיקח אותנו מן העמל והיזע, הישר אל זרועות החופשה המפנקת.

סביר להניח, כי בכל פעם שתצאו לבלות בחופשת צימר, תגלו עולם חדש של חוויות. התנסויות אטרקטיביות מעוררות טעם ותיאבון וזה מה שכל כך מייחד את צפונה של ארצנו: המקומות הרבגוניים שרק מחכים לכם שתבואו…

יש מבחר כל כך גדול של צימרים בצפון, שכל יציאה כזו יכולה להיות כמו פעם ראשונה. יש צימרים לזוגות, יש צימרים שמתאימים למשפחות ויש גם כאלה המתאימים לחבורת ידידים נופשים ועליזים. תמיד, בכל מצב, בכל תקציב, בכל חברה, תמצאו את מה שגורם לכם ליהנות.

באיזה אזורים ישנם צימרים בצפון?

היום, עם התפתחות אופנת הצימרים, ניתן למצוא עשרות ומאות של צימרים בכל אזורי הצפון  :ליד הכנרת, בגליל העליון, בעמקים וברמת הגולן.

כל איזור מתייחד בנופים משלו, טבע משלו ואתרי ביקור או אטרקציות המותאמים לכם כפי שתרצו.

מה תמצאו בצימר בצפון?

ישנו ריכוז גבוה מאד של צימרים בצפון ולא בכדי, אזורי הצפון משופעים בנופים יפהפיים, מקומות רבים מספור בשביל לבקר שם ובכל מקום שתבחרו להיות, תמצאו את מבוקשכם בדרך אחרת.

תמיד צימרים יהיו מאובזרים היטב במיטב הפינוקים שתרצו. החל מבקתות עץ שנותנות השראה של משהו עתיק, עם הדגשת האלמנט על הקדום, הבראשיתי.

אם תרצו, תמצאו גם צימרים הבנויים בסגנון חקלאי, כך שתרגישו הכל פראי וטבעי.

באזור הצפון היו החלוצים של בניית צימרים לתיירים ועל כן, הם בעלי הנסיון הגדול ומן הסתם גם זאת הסיבה שיש להם את המקסימום להציע.

כתיבת תגובה