פיאצה דל סול – פנים הצימר

פורסם בתאריך

נשמו נשימה עמוקה והקשיבו למה שמצפה לכם בתוך הצימר עצמו…

צימרים בצפון בסגנון אירופאי

מיד בהיכנסכם ימתין לכם משמאל לדלת הפלדלת מתחם השינה של הסוויטה. מיטה זוגית רחבה, עליה מלאי כריות מפנקות וחלוקי קימונו יפנים חמימים. מאחורי וילונות סמוכים תגלו ג'קוזי מעוגל מחופה בשיש הממוקם תחת כיפת השמיים. אל הג'קוזי תרדו באמצעות זוג מדרגות עץ. את זמנכם תחלקו בינו לבין הסאונה היבשה הפרטית שממתינה לכם גם היא במעמקי הסוויטה.פיאצה דל סול

על הקירות המקבילים למיטה כתובות יפניות רקומות על שטיח. מישהו אמר אסיאתי ולא קיבל?

בסמוך למתחם השינה מחכה לכם פינת ישיבה מתוקה. זו מורכבת מזוג כיסאות עץ בעיצוב כפרי מרופדים בלבן ושולחן קטן עמוס בפרות העונה.

המטבחון של הסוויטה האסיאתית ערוך בשילוב מקסים של ישן וחדש. מכונת קפה חדישה, קומקום חשמלי ומקרר לבן לצד כלי הגשה בסגנון עתיק.

בהמשך למתחם השינה של האסיאתית היפהפייה של פיאצה דל סול תגיעו אל הפינה הסלונית רחבת הידיים של הסוויטה. כאן תמצאו קמין עץ שחור וגזרי עצים אמיתיים נותנים אשליה כפרית מתמיד. בתוך שידה צדדית הכונו עבורכם שפע מגבות רכות, חלוקי רחצה מפיצי ניחוח רענן ונעלי בית לבנות.

כשתסיימו להתלהב מהקמין, אתם מוזמנים לעבור הספה הגדולה אל מול מסך LCD רחב המחובר אל מערכת קולנוע ביתית ומערכת סאונד רצינית ולהתרווח וליהנות כאילו אין מחר.

ובמעבר חד אל הסוויטה הפרובנסית של פיאצה דל סול. זו מאובזרת מבחינה טכנולוגית ומבחינת הרהיטים המרכיבים אותה באופן זהה לאסיאתית. גם כאן תמצאו חלל שינה רחב ידיים המחובר לחלל המטבח, ג'קוזי, סאונה ושפע מכשירים טכנולוגים. השוני המרכזי ביניהן הוא בעיצוב.

הסוויטה הפרובנסית של פיאצה דל סול מאופיינת במראה מלכותי ומרשים מאין כמותו.המיטה הזוגית בנויה בתוך מסגרת עץ גבוהה כאשר מעליה ניצבת נברשת קריסטל מפוארת עוצרת נשימה. התאורה כאן הינה לבנה סמיכה ונותנת תחושה של שלווה ורוגע שהרבה זמן כבר ייחלתם לה.

האמבטיה של האסיאתית, נמצאת מוקפת ווילונות תחרה מימין למיטה.פיאצה דל סול

פינת הישיבה של המטבח כוללת שולחן רבוע המוקף בכורסת זמש בהירה מרופדת בכרית פרחונית, ובספת עור הבנויה בתוך שקע בקיר.

מאחורי הווילונות הצמודים לפינה זו תמצאו את היציאה למרפסת היפה של הסוויטה הפרובנסית בפיאצה דל סול.

במטבח של הפרובנסית שלל אלמנטים עתיקים מתובלים בעיצוב מודרני חדשני הנותן ומשרה על החדר אווירה נעימה ונינוחה..לרגע תשכחו שנכנסתם אליו על מנת לזלול…

הצימרים פיאצה דל סול הם חוויה של פעם בחיים,

והרי חיים פעם אחת…אז חבל להחמיץ!

בילוי נעים!

כתיבת תגובה