פיאצה דל סול – חוץ הצימר

פורסם בתאריך

אל החצר הפרטית של הסוויטה הפרובנסית נוסח פיאצה דל סול מוביל שער נמוך אשר ממנו יוצא שביל אבנים היישר אל הבקתה.

מבוא הכניסה עשוי דלת פלדלת כשלצידה ניצב ספסל מפורזל בלבן, ומעליו מנורת קיר בעיצוב עתיק המעניקה למקום בשעות החשיכה תיאורה רבת עוצמה ועם זאת רכה ומזמינה כמתבקש ממנורה בפיאצה דל סול.

אם תפזלו מעט שמאלה תוכלו להבחין במרפסת הדק של הסוויטה. זו מוקפת ווילונות ארוכים, לבנים ומתנופפים, אשר מחביאים מאחוריה חצר יפהפייה, מרהיבה ומזמינה טיול סביבה באופן מיידי. מי שבעניין פרטיות ורביצה איתנה בין ארבעת כותלי החדר מוזמן להסיט וילונות אלו וליהנות מפרטיות מוחלטת בפינת ישיבה הכוללת זוג כורסאות גינה ושולחן עגול בעיצוב דומה עם ים פינוקים מעליו.

פיאצה דל סול

פיאצה דל סול – חד נס

תאורת הקיר בחדר הינה קסומה ומציפה את המקום באווירה חמה וביתית.

הגינה של הפרובנסית עשויה עץ זית עתיק, מדשאה מטופחת ומגוון צמחים נוספים. גם פסלי אבן מושקעים דוגמת כבשים רכות ממלאים את מתחם פיאצה דל סול של הסוויטה הפרובנסית.

מן הצד החיצוני השני המקיף את מתחם הצימרים פיאצה דל סול מוביל שער אבן גדול מימדים, כשנכנס דרכו נוכל לאחל לכם: ברוכים הבאים אל החצר הפרטית של הסוויטה האסיאתית מבית פיאצה דל סול.

תאורת החצר הלילית של האסיאתית מורכבת מלפידי במבוק עבור האווירה ושלל גופי תיאורה מוסווים שיעניקו לחצר הירוקה גוונים קסומים בחשכה האפלה והמסתורית של הליל.

בחצר ממתינה לכם מיטה זוגית על מסגרת עץ נמוכה עטויה באפריון לבנבן מלכותי ומגוון כריות מפנקות.

במרפסת הדק הפרטית של האסיאתית שנמצאת ממש מעבר למפל הנוי תוכלו למצוא פינת ישיבה קסומה המורכבת מזוג כיסאות נח מרופדים בכריות קטנות בסגנון אסיאתי. על הכיסאות אפשר להתרווח לאחור, וליהנות מחצי ישיבה-חצי שכיבה אל מול האוויר הנעים בחוץ. גם עגלת תה על גלגלים מעץ בגוון עשיר שתביא עבורכם כל מה שצריך מבפנים, כמו שנאמר "עד חצי המלכות…”

כמעט ושכחנו

הצימרים של פיאצה דל סול נכנסו לקטגורייה של צימרים עם בריכה,

הוספו במתחם פינות שיזוף, בריכה גדולה וקירוי עם מעטפת בד השומרת עלינו מהקרניי השמש,

כתיבת תגובה