צימר הגשמת חלום

פורסם בתאריך

אני פוקחת עיניים בתוך הצימר המפנק הזה ומרגישה בתוך חלום מדהים! רק שלא יעירו אותי מהחלום הזה..

אני יושבת במרפסת הצימר ומסתכלת על הנוף הקסום הזה וחושבת לעצמי איך בכלל אפשר לתאר את המקום החלומי זה שאני נמצאת בו עכשיו, איך אפשר לנסות ולהעביר במילים את האוויר הצלול, את השמים התכולים, את כל המרחבי ירוק האלה, את הפינוקים הבלתי נגמרים, את הרומנטיקה שאפפה אותנו בכל רגע ורגע, את הזמן שכאילו עצר מלכת, את הנוף עוצר הנשימה ועוד דברים רבים שאין מילים שיכולו בדיוק לספר את מה שהלב מרגיש.mhnr huer,h

אז אנסה בכל זאת לספר את החוויה הקסומה ולמנות את היתרונות העיקריים שיש לצימר שהוא ממש הגשמת חלום שגרם לנו כל כך להתרגש מהחופשה שלנו:

אז קודם כל ולפני הכול –  מטרת הצימר היא פינוק עבורכם. נקודה.

בצימר החלומי הזה אתם נהנים מפינוקים אין סופיים מרגע שכף רגלכם דרכה בסף הדלת. עוד לא הורדתם את התיקים והתארגנתם וכבר על השולחן מחכים לכם הפתעות מעשה ידיה המופלאות של בעלת הצימר. תוך כדי פריקת התיקים אתם בטח לבטח תבחינו בעיצוב המיוחד והמוקפד שיש לצימר. העיצוב בסגנון כפרי ורומנטי ונותן לכם תחושה של חמימות וביתיות (למרות שהייתם חולמים על בית כזה..). הצימר מרוהט בריהוט אותנטי ומיוחד שנבנה במחשבה תחילה כדי לעשות לכם את החופשה לטובה ביותר. מכאן המחשבה על המזרונים הכי נוחים, הג'קוזי המפנק והגדול, מסכי הפלזמה האיכותיים, פינת הישיבה האינטימית מול האח שתבעיר את הלב בימים קרים והמרפסת המזמינה והנעימה. הכול תוכנן כך שהחלום שלכם לא יישאר רק בגדר חלום, אלא תוכלו להגשים אותו כאן בצימר היפהפייה הזה שמחכה רק לכם.

הנוף הקסום שעוטף את החלום בחיבוק אוהב.

הנוף שניבט מכל עבר בצימר החלומי הזה הוא פשוט יופי בל יתואר. לזה באמת שאין מילים. רק אגיד שהיופי הקסום הזה נשאר איתי עוד זמן רב לאחר החופשה והלך איתי ביומיום (מה שגרם לי לחייך לעצמי מידי פעם כשנזכרתי בכך..). תוכלו להתמכר אל קולות הטבע ורשרוש העצים בחצר הצימר המטופחת או לקפוץ היישר אל הבריכה הפרטית שרק שלכם בצימר הגשמת חלום שלכם. הנוף והטבע הם חלק בלתי נפרד מהצימר הגשמת החלום הזה. לי לפחות הייתה תחושה של ריקוד משותף שלנו עם היצירה המופלאה הזו שעטפה אותנו בכל רגע בחיבוק אוהב. בין אם זו השקיעה האדומה  – כתומה שלקחה אותנו לטיול במחוזות חדשים של אהבה או הלילה זרוע הכוכבים שלקח אותנו להרפתקה חדשה ומרגשת. הכול כמו חולל איתנו ובשבילנו.

לכל אחד יש את הצימר שמתאים לו בשביל לגרום לחלום שלו להפוך לאמיתי –

לצימרים הגשמת חלום יש מגוון רב ורחב של צימרים. כל אחד יכול למצוא בתוך זה את הצימר שהוא מחפש, את הצימר שבתוכו הוא ירגיש שהוא מגשים חלום. אם זה צימר עם בריכה פרטית או צימר עם ג'קוזי גדול ומפנק או צימר בעיצוב מיוחד כזה או אחר.

ישנם גם צימרים לזוגות עם אווירה רומנטית ואינטימית במיוחד. הפינוקים הזוגיים שיחכו לכם בכל פינה, ההפתעות שימתינו לכם שם כמו: סרטים רומנטיים, יין משובח, פינוקים מתוקים ועוד כהנה וכהנה, כל אלו ינעימו את זמנכם בצימר הגשמת חלום כך שלא תרצו לצאת מהצימר לשום מקום. ואם כן זה יהיה רק למרפסת להתנדנד יחד בנדנדה או בערסל ולצפות בשקיעת הארגמן.

לזוגות המגיעים לצימר על מנת לחגוג יום מיוחד במינו יוכלו לקבל את כל חפצם בצימר. יוכלו להיות  לכם יומיים עטופים בפינוקים, מתנות והפתעות בלתי נשכחות. בין אם זה טיפול אלטרנטיבי אישי שניתן לקבל בצימר, בין אם זה ארוחה רומנטית לאור נרות ובין אם זה זר פרחים שיגיע ברגע מיוחד עבור מי שאתם מאד אוהבים. הכול אפשרי ובר הגשמה. זה תלוי בהעזה, בתשוקה וביצירתיות  שלכם (רק מומלץ לקחת איתך לחוויה הקסומה הזו שותף או שותפה שמבינים עניין בצימרים חלומיים ואיכותיים..).

לעומת זאת ישנם גם צימרים הגשמת חלום שייחודיים למשפחות. הצימרים מסודרים כך שישנו חלל מיוחד להורים וחלל שינה נפרד לילדים עם משחקים ופעילויות. דבר זה גורם לכך שתוכלו גם אתם לנוח ולא רק להתרוצץ סביב הילדים. הצימר הגשמת חלום יאפשר לכם סוף סוף את האופציה השפויה של לצאת לחופשה משפחתית מבלי לחזור יותר עייפים משיצאתם. הילדים ירגישו מלאי פעילות כל הזמן ולכם רק יוותר לנוח כמו שצריך (אני מקווה שלא שכחתם להביא ספרים לקרוא וחוברת תשחצים לפתור..)

כמו כן ישנם צימרים יוקרתיים שניבנו עבור כאלה אשר מחפשים חופשה בקלאסה אחרת. חופשה איכותית ויוקרתית. הצימרים הללו יהיו מוקפדים מהפרטים הקטנים ביותר לגדולים על מנת שתחושו כמלך ומלכה ליום או יומיים. לאחר חופשה שכזאת תחזרו מלאי כוחות ורעננים ובעיקר שמחים ומאושרים על ההזדמנות המפנקת שנפלה בחלקיכם ותרוצו לספר לחברים שהם חייבים את זה לעצמם!

סביבת הצימר הגשמת חלום היא בעצמה חלום!

בדרך כלל הצימרים נמצאים גם בקרבתם של אטרקציות רבות כך שלא תצטרכו לשבור את הראש עבורכם או עבור הפעלת הילדים ותוכלו ליהנות במירב הזמן מחופש ומשקט שאתם לא חווים סתם כך בשגרה. כמו כן גם לא תצטרכו לנסוע נסיעות מיותרות כדי ליהנות מזמן איכותי משותף וכיף ביחד עם חוויות מסעירות ומרגשות כגון: טיול סוסים, טיול ג'יפים, שמורות טבע עם נוף קסום במיוחד, נחלים שוצפים וזורמים ועוד ועוד.

ארוחות בצימר

לכל צימר אפשרויות שונות בתחום הגסטרונומי : ישנם צימרים בהם מוגשות ארוחות גורמה בניחוח ביתי ועדין , לעומת זאת ישנם צימרים המאפשרים לכם לבשל בעצמכם את האוכל האהוב עליכם או לבקש מן השף את המנות הרצויות לכם .

בנוסף יש אפשרות לבחור צימר שיהיה בקרבת מסעדות ומקומות בילוי שונים ובכך לחוות סוגי מאכלים שונים ולגרום לבטן ולחיך לחגיגת טעמים אמיתית.

אז באמת שזו הייתה חוויה בלתי נשכחת ומיוחדת במינה.

וכל מי ששאל אותי אם אני ממליצה רק חייכתי חיוך ממתיק סוד שאמר את הכול.

אז בשביל שגם אתם תחייכו חיוך שכזה רוצו להתקשר ולבחור עוד היום את הצימר הגשמת חלום שלכם!

כל מה שחלמתם עליו זה הזמן להגשים! נגמרו התירוצים!

אז תפסיקו לחלום בהקיץ ותתחילו לחשוב

איך אתם גורמים לחלום שלכם, להפוך למציאות בצימר קסום בצפון הארץ.

ואם אפשר אפילו עוד בסוף שבוע הקרוב ואם לא זה מקסימום זה שבא אחריו..

כי גם לכם מגיע להתפנק ועכשיו!

כתיבת תגובה