צימרים עם בריכה מחוממת

פורסם בתאריך

הגיע הזמן לשבור את המיתוס שיוצאים לצימר רק בקיץ.לא עוד.צימרים עם בריכה מחוממת זוהי הנאה וחוויה ודווקא לחורף ,ועדיף בימים הכי קרים.מעין שילוב פרדוקסלי של קר בחוץ וחם בפנים, זהו שחלוב מנצח להשלמת חויית החופשה ו..הפעם בחורף.

צימרים עם בריכה מחוממת נותנים מענה הולם לכל סוג נופש שהוא –בין אם החלטתם לצאת לנופש זוגי,משפחתי או סתם עם החבר'ה.הבריכה תשדרג לכם את הנופש בכמה דרגות, ולא תמיד עם חור בכיס.ייתכן שההבדל אינו גדול ושווה את ההפרש.

מכל הסיבות שבעולם.

דמיינו לעצמכם שבחוץ בטמפרטורה-במיוחד בצפון נושקת למס' 0.השמיים אפורים ,והעננים זולגים טיפות מים ללא הרף,ואתם…כן,בנופש חם במיוחד! משתכשכים בהנאה במי הבריכה המחוממת הצמודה לצימר שאתם שוכרים.לא חשים בסער הגדול שבחוץ,ונהנים מחום של 30 מעלות ,בשחייה בריאה והמרצת האנדרלין, עמוק בתוך הבריכה.היש חויה גדולה מזו?

את הטעם של קפיצה למים קרים ביום חם ולוהט אתם מכירים מימים ימימה,אך את החוויה ההפוכה ייתכן שעוד לא טעמתם-ואף פעם לא מאוחר.צימרים עם בריכה מחוממת יעניקו לכם טעימה חדשה של קפיצה למים החמים ביום קר דווקא.

בריכה מחוממת לזוגות.

צימר עם בריכה - צוק גמלא

צוק גמלא

אם הנופש שלכם הפעם הוא רק שניכם,על טהרת הזוגיות ,ובמטרה לעורר פרפרים ולהתחדש באהבה-צימרים עם בריכה מחוממת בחורף זהו המענה ההולם למטרה זו.תתפנקו לכם בבריכה המחוממת תוך שמיעת נקישות טיפות הגשם על גג הבריכה,הבריכה הינה מפוארת וחדישה,עם גישה נוחה לצימר,

חמימה ונעימה הכי שאפשר, ומבטיחה מים ארומטיים לשהייה חמה ומענגת לגוף ולנפש.בהבטחה שתשכחו את היום היום השגרתי והלוחץ,ותזרמו (בכל המובנים)עם חווית הביחד הבלעדית רק של שניכם.

ואם נותרו בכיסכם עוד כמה שקלים…אז תוכלו לסגור על צימרים עם בריכה מחוממת-אך שתיהיה פרטית רק לשניכם,במקום שקט,בינות לעצי אורנים וירוק רענן של אחרי הגשם-שאז החוייה הינה אינטימית ואישית,וחמה במיוחד…

צימרים עם בריכה לחופשה משפחתית מלכדת.

ואם בחרתם הפעם לצאת עם הילדים,כן,בחורף,כמה ימים שיגרמו לכולכם לאגור מצבורים להמשך ימי שגרה פוריים,אז זהו השילוב של חוויה משפחתית מהממת בלי לפסוח על העצמת הזוגיות שלכם.דבר ראשון-צימרים עם בריכה מחוממת ניתן למצוא גם כאלו הבנויים מ2 חדרים,כעין סוויטה ,מה שהכי מותאם לחופשה עם הילדים.דבר נוסף,בזמן שהילדים ישתכשכו להם בהנאה במים,(ובינינו,מה ילדים אוהבים יותר ממים?!…)אתם תוכלו להתפנק לכם בצימר או ליד הבריכה ,ואפילו להשתכשך בבריכה עצמה בפינה שתקחו רק בשבילכם..ובלי להיות מוטרדים כיצד להעסיק את הילדים.

בהזדמנות זו יתאפשר לכם גם לפנק את אחד מבני המשפחה באירוע הפתעה כלשהו כגון:יומולדת ,עם המון בלונים שיצופו על המים,הפתעה בהחלט מקורית ומפתיעה.

בכל מקרה,בין אם יצאתם לנופש זוגי,או משפחתי,הבריכה תמיד תוסיף ותשדרג  לכם את הנופש עשרת מונים,ותחמם לכם-בעיקר את הלב,עם טעם של עוד.

אז תבררו על הימים הכי חורפיים בשנה ושם תסמנו את התאריכים שיהיו בעבורכם הכי חמים ולוהטים בתוך צימר עם בריכה מחוממת.

כתיבת תגובה