עוגות

פורסם בתאריך

עוגות- מלכות החגיגה

אז אם אתם חוגגים יום הולדת לאהוב ליבכם,וכבר דאגתם למגוון של בלונים,קישוטים ,מתנות ליצן ועוד,עכשיו הגיע הזמן לגשת למלאכה הקדושה:אפיית עוגה.

לעוגת יומולדת כפי הידוע מקדישים פינה עיקרית ומיוחדת בחגיגה:טקס נשיפת הנרות,קריאות ההתפעלות והתקוטטות על החתיכה האחרונה עושים את היום הולדת למושלם.

אז אם אתם מחפשים רעיונות לאפיית עוגות שהן קצת יותר מעניינות מעוגת שוקולד בנאלית זה המקום למצוא אותם…

עוגות-בכל הצבעים הטעמים והריחות

אפשר לקבל השראה מהתבוננות בתמונות של עוגות מיוחדות ליום הולדת .ישנם אתרים שמלווים את שלבי הכנת העוגה בתוספת תמונות עד לקבלת התוצאה המושלמת.

אם אתם חוגגים יום הולדת לילד או ילדה יש הרבה רעיונות מתוקים לעוגות מגניבות בצורות שונות:עוגת בובה לדוגמא:עם בובה אמיתית באמצע-בדרך כלל בובת ברבי והקצפת היא השמלה..עוגות בצורות של:חיות,כלי תחבורה ועוד.לעיתים נדרשת השקעה בייחוד כשמדובר בעוגת קומות ועוגה שצריך לבנות אותה,אבל אפשר גם למצוא עוגות שניתן להכין בקלות.

עוגות,עוגות ואלפי משאלות

תוכלו למצוא בחנויות בישול,אפייה ואפילו סופר תבניות חד פעמיות בצורות מתוקות:בלון,דובי,לב ועוד.לאפות עוגת שוקולד שכולם אוהבים ולקשט אותה כראות עיניכם.

אפשר להפוך את אפיית העוגה לתוכנית הפעלה מתוקה ביום ההולדת:

לדוגמא:תחרות קישוט עוגות:

כל ילד מקבל עוגה אישית קטנה בצורה מעניינת.והוא צריך לקשט אותה בסוכריות,עדשים,גומי ועוד.העוגה הכי יפה מזכה את המעצב בפרס..

תחרות אכילת עוגות,אפיית עוגות בכל מיני טעמים,משחקי הבעת משאלות ועוד.

דרך מעניינת להפוך את העוגה לחוויה בלתי נשכחת שתעסיק את הילדים ותגרום להמון צחוק והנאה,גם למבוגרים שביניהם…

  עוד טיפים טעימות לעוגות מקוריים…

-ישנם עוד הרבה סוגים של עוגות צריך פשוט לערוך חיפוש קליל בגוגל ולצוף בים של הצעות משגעות החל מעוגה עם תמונה לאכילה עד עוגות מפוסלות…

-כולם אוהבים שוקולד.אוקי.כמעט כולם..בכל אופן אל תחשבו להוריד את המרכיב ההכרחי הזה מהעוגה המדהימה שאתם מכינים.

-עוגה יפה-צריכה להיות גם טעימה-אז לא להגזים במרגרינה.

– עוגות יפות הם לא תמיד מסובכות,זה רק נראה ככה.תציצו במתכון ותיווכחו.

-לעצלנים שבייננו-תמיד יש את האופציה של לקפוץ לקונדיטוריה הסמוכה,להיפרד מכמה מאות (!) שקלים ולזכות בעוגה מרשימה בלי מאמץ וחווית אפייה.

כתיבת תגובה